En Gebet fer Paris un unsere Welt.

Guder Daag Blog Leser. Heit iss Sunndaag un as viel vun eich schunn wisst, waar es en schreckliche Wochend in Europe un abbadich in Paris, Frankreich. Uff em Freidaagowed hot die ISIS widder en Aagriff uff umschuldiche Leit geduh. Meh as 120 Leit sin gschtarewe, vun Bombe un Schiesserei. Gschichte in die News heitzudaage kumme zu oft var. Zidder 2001 iss soddiche Gschichte en Schtick vun unsere Welt, bedrauerlichewees. All zu oft iss es hatt die richdige Wadde zu finne un zu saage. Was kann mer saage? Was soll mer saage? In soddiche Situations dreh ich mich widder an mei Gott um Antwatte zu griege. Ich weess as der Gott net directe Antwatte gewwe waerr, awwer ich kann ihn frooge. Heit geb ich eich en Gebet fer Fried in unsere Welt. Hass un Retaliation sin aa net die Antwatt. Mir gucke fer der Daag wann Fried un Lieb endlich uff re ganze Welt kumme kann. Do is en katze Gebet fer Fried:

Gnaediche Gott,

Mir bede fer Fried in unsere Welt seller Daag. Mir gewwe zu dir all wer schaffe fer Fried un en End zu Terrorism, un die wer schaffe um Recht un Gerechtigkeit uffzuhalde.

Mir bede fer en End zu Bang, fer Dreeschde un Unnerschtitzing an all wer erleide. Fer Schtill in unsere Schtroosse un Schtedde, so Leit in Sicherheit un Fried lewe daerfe.

Bring Ruh un Fried in all die Hatze vun de Leit in Paris des Daag. In dei Baremhatzichkeit, heer unsere Gebede nau un allsfat. Amen.

CTukshqVEAAZdHX

Published in: on 15/11/2015 at 08:07  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://deitscheblog.wordpress.com/2015/11/15/en-gebet-fer-paris-un-unsere-welt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. dieser velt is varhlich gefilt mit bese leit, leit das nicht Gott erkannt sind.

  2. Leider hoscht du recht, Katherine.


Leave a Reply

