Kaffi un Myusik!

Do in Central Pennsylfaania, wu ich wuhn, gebts en gude Cafe. Es Cafe is in Lock Haven un es heesst Avenue 209. ‘Sis net gross awwer ‘sis schee un freindlich. Mer kann viel unnerschittliche Kaffis un Tees drinke. Sie henn aa appeditliches gebackne Ess-sache. ‘Sis en gudi Blatz zu geh um en heesse Drink zu griege un in alle Ruh en Buch odder Zeitding lese.

Do is es Cafe in Lock Haven.

‘Sis aa en typical Kaffihaus. Ich meen as sie henn aa Live Myusik, zimmlich oftmols. Uff em Dinschsdaagowed un Mittwochowed henn sie “Open Mic”. Normalerweise beginnt es um 7 Uhr un es geht bis 9 Uhr. ‘Sis normal fer iwwer 20 unnerschittliche Leit zu kumme un singe un Instrumente schpiele. Was ich arrig gut finne, is as viel vun de Leit bei en Open Mic Owed schpiele, sinn yuunge Leit. Es gebt viel High School Schtudente die kumme un singe un ihre Gitarre schpiele. Sell is yo eppes. Die Schtudente henn en Blatz zu geh un var annere Leit auszufiehre. ‘Sis aa gut weil es gebt en Blatz fer yunge Leit zu geh, domit sie net in dem Druwwel kumme!

Ich waar datt Gschtrowed um en ehmalige Schtudent zu heere. Er hot sei Gitarre gschpielt un hot viel Lieder gsunge. Es waar baut 20 Leit datt um ihn zu heere. Er hot arrig gut gemacht un die Leit henn en gudi Zeit ghatt.

Datt is der Chris. Er hot Geschdrowed gschpielt un gsunge.

Ich bin aa en myusikalische Bu. Myusik hot allsfatt en wichdige Rolle in mei Lewe gschpielt. Heitzudaage schpiel un sing ich in en gleene Baend. Mir schpiele Volksmyusik…abbadich, irische Myusik. Mir schpiele aa traditionell amerikaanische Myusik. Mir henn meh als ee Mol datt bei Avenue 209 gschpielt. Ich muss ehrlich saage, as es gut is, as es en Blatz gebt wu Leit Live Myusik frei heere kenne.

Do is en Pickder vun meinre Volkbaend. Mir hen en Mandolinschpieler (Matt), Gitarrschpieler (Von) un ich sing un schpiel Akkordion un es irische Schlagding.

Gebt es so en Cafe bei eich? Was fer Myusik heert eich? Drinkt eich gaarn Kaffi odder Tee? Aye aye aye, ich hab viel Frooge selle Woch, Gell? Oh, as ich selle Poscht schreib, is es 15 Grad mit Wind do in Central PA. Ich hoff as mei Leser waarem bleiwe!

Do is en Audio Klip: Kaffi un Myusik

Published in: on 09/01/2010 at 09:46  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://deitscheblog.wordpress.com/2010/01/09/kaffi-un-myusik/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

